perjantai 3. heinäkuuta 2009



Haluan

kirjoittaa

isäni

rakkaan

serkun

kirjoittaman

rukouksen,

minkä

poikani

sai

rippipäivänään:

Rukous

Herra, ole kanssani,

kun ratkaisut tuntuvat vaikeilta

ja tulevaisuus pelottaa.

Opeta minut luottamaan siihen,

että elämäni on Sinun kädessäsi

ja Sinä näytät tien,

jota minun on kuljettava

vapauta minut kateudesta ja itsesäälistä.

Anna minun ajatella selkeästi

ja toimia päättäväisesti

ja käyttää oikealla tavalla niitä lahjoja,

joita olet minulle suonut.

Näytä minulle, ettei onneni ole

ulkoisessa onnistumisessa

ja elämän helppoudessa

vaan siinä, että Sinä olet kaikessa mukana,

kuulet minua ja puhut minulle.

*********************************

2 kommenttia:

Marge kirjoitti...

Hei pitkästä aikaa olen taas täällä blogimaailmassa!

Aivan ihanan rukouksen sai poikasi lahjaksi!!!! siinä on kyllä juuri se tärkein ydin!!! KAUNIS!!

Ihanaa kesän jatkoa sinulle!!!

mimmuli kirjoitti...

Ihania juttuja lukemassa täällä. Voi miten suloinen ja iloinen kuva=)