perjantai 23. huhtikuuta 2010

Lähdemme koko perhe Merikarvialle




Ihanaa, pääsemme jälleen kauan kaivattuun paikkaamme:

Merikarvialle, Lankoskelle kalastamaan.

Poikamme, lähes 16v, haluaa lähteä mukaamme, mikä on

minusta niin ihanaa. Hän on aina pitänyt kalastamisesta,

ja isäntä saa unohtaa "ikävät" työasiat nyt viikonlop-

puna. Itse taas koen, että isäntää odottaa uusi jakso

elämässään, saa 35v työskentely tehtaassa riittää ja

olen aloittanut ehdottamaan, että perustaisi pienen

firman. Kaikella on näköjään tarkoituksensa, tästä

olen aivan varma.

***************************

"Sapatti on ihmistä varten eikä ihminen sapattia

varten." Tommy Hellsten

***************************

Kerron palattuamme kotiin, onnistiko meitä saada

lohta tai taimenia joita rakastan yli kaiken,

savustettuna, aaaahhh...


Rentouttavaa viikonloppua myös Sinulle lukijani!

Salaisen puutarhan emäntä

4 kommenttia:

Katja / Lumiomena kirjoitti...

Mukavaa viikonloppua Merikarvialla. Olen käynyt siellä pari kertaa, koska anoppini on satakuntalainen (ei kuitenkaan Merikarvialta). Hienoja maisemia!

Katsula kirjoitti...

Rentouttavaa viikonloppua Sinullekin. Toivottavasti Ahti suo antejaan : )

Leena Lumi kirjoitti...

Salainen puutarhani, asioilla on tapana järjestyä. Kurkkaappa Lumiomenan blogiin...

Mukavaa viikonloppua Merikarvialle! Olen kotoisin siitä aika likeltä.

Ulla-Kristiina kirjoitti...

Olipa tuttu näky kuvassa. Merikarvia on isoäitini synnyinpitäjä ja Lankoskella ollaan käyty monta kertaa ihan vaan ihailemassa maisemia.
Olen viettänyt lapsuuteni melko lähelle Merikarviaa.

Oikein mukavaa viikonloppua teille ja hyvää kalaonnea!!