lauantai 15. toukokuuta 2010

Nyt ei ole kaikki hyvin kotona ...



(Kuva: Kaj Stenvall: Missä muut eivät näe minua)


Pidemmittä puheitta: pidän, toivon mukaan, lyhyttä taukoa

vaikean kotitilanteen vuoksi.

Silti ilahduttaa lukijoiden määrä, vaikken ole nyt

vähään aikaan kirjoittanut. Antaa kummasti voimia,

siitä kiitän Sinua rakas lukijani!


t. Salaisen puutarhan emäntä

Jk. Sanokaa tänään rakkaille ihmisille yksinkertaisen

mutta paljon puhuvan lauseen ääneen:

" Ihanaa, kun minulla on Sinut. "


Jk 2: Sain Ida Marialta, Paperiaurinko nimisestä

blogista, Sunshine award - tunnustuksen! Kunpa

Ida Maria tietäisi miten oikeaan aikaan minä sain

tunnustuksen! Palaan asiaan.


Sama

5 kommenttia:

terhipäivikki kirjoitti...

Toivon sinulle oikein paljon voimia ja lähetän virtuaalisia halauksia!! Toivottavasti palaat pian, mutta tärkeämpiäkin asioita on kuin bloggaus.

Leena Lumi kirjoitti...

Toivottavasti Salaiseen Puutarhaan paistaa pian aurinko ja perhoset ja kukat karkoittavat kaiken raskaan...

Leena Lumi kirjoitti...

Osallistu blogini arvontaan! Sitä ei tiedä, mikä ovi aukeaa vaikka jostain kirjasta...ja jos ovi sulkeutuu, jossain avautuu ikkuna!

Inkivääri kirjoitti...

Toivon kotitilanteen pikaista paranemista - halaus ja parannuspuhalluksia ja voimia sinulle!

Valkoisen Tilan Hanna kirjoitti...

Löysin sinut tänään. Juuri kun olin kirjoittanut postauksen elämän tuskasta.
Etsi apua, älä jää yksin. Äläkä enää vertaa onneasi muiden onneen. Sinulla on oma polku ja sinne on varattu paljon hyvää. Täytyy vain löytää lähde.
Käy laittamassa kommentti mun tämän päivän tekstiin, oma tarinasi.
Hanna