perjantai 11. helmikuuta 2011

"Olen ihan maassa"


Olen todella miettinyt, mitä teen vaikean ongelmani kanssa:

- nyt todella tarvitsen Sinun mielipidettä...

Itse olen puheenjohtajana eräässä yhdistyksessä, jonka

sihteeri on ainoa palkattu. Hän on huippuhyvä työssään,

sen olen valmis myöntämään MUTTA

on valitettavasti iso ongelma:

sihteerin ja minun kemiat ei pelaa yhtään.

Tästä olen kärsinyt todella pitkään, ja en ole vielä

koskaan ottanut asiaa esille kokouksessa.

Kysymykseeni: mitä teen...

Haluaisin jatkaa mutta itse voin henkisesti NIIN

huonosti.

Salaisen puutarhan emäntä

Jk. Kirjoitan kyllä matkani mielenkiintoisia

kokemuksia, kun jaksan. Sihteerin juttu vain syö

minut pala palalta ( lisäksi on koti ongelmat , helppoa

ei ole todellakaan). Ruusu Sinulle, jos vastaat.

Sama

2 kommenttia:

Marika kirjoitti...

Tosi vaikea ongelma sinulla. Vaikea neuvoa aivan ulkopuolisena ja tietämättä tarkemmin, mutta sen olen itse oppinut, että yleensä ongelmista kannattaa puhua. Jutella kyseisen henkilön kanssa rakentavassa hengessä, koska voihan se olla että hän kokee myös samoin, ettei kemiat toimi. Silloin juttelu voi auttaa paljonkin.

Voimia ja aurinkoa sinulle salaisen puutarhan emäntä!

terhipäivikki kirjoitti...

Samoilla linjoilla Marikan kanssa. Kyllä asia on vaan otettava puheeksi, mutta tietenkin rakentavasti. Jos sitten vastapuoli ei siihen pysty, niin keinot ovat vähissä. Tai sitten vaan pitää sinun jäädä pois tehtävästä. Itseään ei voi eikä saa loputtomasti kiusata!