maanantai 21. toukokuuta 2012

Onnellinen mutta uupunut ...


... green card - kortin omistaja!

Oli antoisa kurssi, mutta hyvin intenssiivinen:

heti perjantaina aloitettiin puttaamiset, lyönnit, asennot...

ihan kädestä pitäen...

Oli oma sauna käytössä, niin joka ilta aloin venytellä

kipeytyneitä lihaksiani. Olin joka ilta niin väsynyt ja

aivan uupunut mutta silti golf kiehtoi...

Vasta viimeisenä päivänä oivalsin kuinka osua

golfpalloon :)) Sitten alkoi harmitella, kun kurssi

päättyi, omasta mielestäni, liian aikaisin...

Ruoka oli hyvää ja golfopettajat aivan ihania!

Omassa alkeistasoryhmässä porukan henki oli

oikein kannustava...

Taisi kasvoni päivettyä (mitä nyt otsa paloi)..

Joten alan pikkuhiljaa säästää rahaa omaan

bägiin ja mailoihin...

Ihanaa, kun olen monivuotisen haaveeni saanut

toteutettua vaikka isäntä ei oikein hyväksynyt

koko ajatusta, muttapa minulla onkin oma elämä

ja vastaan itse mitä teen. Ei tässä iässä tarvitse

kysyä keneltäkään lupaa! Joten olen todella

onnellinen, kun uskalsin lähteä.

Olin ainut joka osallistui yksin, muut joko puolisonsa

tai kaverinsa tai perheensä kanssa.

Silti pikkaisen kirpaisi mutta se on nyt elämääni.

Hyvää alkavaa viikkoa Sinulle sekä minulle!

t. Salaisen puutarhan emäntä


Jk. Kuvan googlasin.

Sama