tiistai 24. elokuuta 2010

Ajatuksia...



" Vähät siitä kuinka pitkälle väärää tietä olet

kulkenut, käänny takaisin."

- turkkilainen sananlasku -

" Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki

tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta.

Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa

minulle hopeisen kuun taivaalta.

Mutta jos rakastat minua et tee turhia lupauksia."

- Tove Jansson -

" Kaikkia voi huijata jonkin aikaa ja joitakin

kaiken aikaa, muttei kaikkia kaiken aikaa."

- Abraham Lincoln 1849 -

****************************************

Olen hiukan levoton, taas alkaa opinnot ja työ

Helsingissä, joka vuosi tulee aina vain vaikeam-

maksi lähteä. Haaveilen, että nyt olisi viimeinen

vuosi kyseessä...

Pojan aamuheräämiset on ihan kauheita, hänen

tyttöystävänsä sanoikin osuvasti: hän on maailman

vaikein herätettävä. Totta !! Mutta on vain pakko

nyt pojan ymmärtää itse, että on itse vastuussa, ja

oppii lähtemään itse ajoissa kouluun.

Pojan huoneessa on taulu:

" Pidä aina mielessäsi, että oma päätöksesi onnistua

on onnistumisessa kaikkein tärkeintä."

- Abraham Lincoln -

********************************

Toivon Sinulle ja minulle hyvää alkanutta viikkoa!


t. Salaisen puutarhan emäntä

Ei kommentteja: